Ve středu zasáhl tureckého mobilního operátora Turkcell masivní výpadek služeb, kdy se velká část uživatelů nebyla schopna dovolat, neměla datové spojení a ani se nemohla přihlásit do svého účtu Turkcellu.
Dnes se za to společnost omluvila všem zákazníkům SMSkou a přidali dárek v podobě volacích minut, volných SMS a dat.
Ve středu večer na sociálních médiích a ve čtvrtek navíc formou SMS zaslal Turkcell následující oznámení:
Kvůli technickému problému v naší síti došlo v některých oblastech k dočasnému přerušení komunikačních služeb. Problém byl zcela vyřešen.
Vzhledem k dočasnému problému bude všem našim předplatitelům poskytnuto 500 minut, 2 GB a 500 SMS.
Omlouváme se všem našim zákazníkům a děkujeme za pochopení.
Zákazníkům jejich účty po dobu výpadku hlásily, že mají vyčerpaný účet a že musí za další služby zaplatit.
MIMOCHODEM: Mottem společnosti Turkcell je "Turkcell'le Bağlan Hayata", což je česky "Připojte se k životu s Turkcellem."
A tak je to v Turecku se vším.
Patrik Veselík
Komentáře
Okomentovat